Ak chcete zlepšiť úroveň článku pridajte komentár. Ak bude komentár informačne prospešný bude pridaný do článku.

Postele

Viete čo robiť aby sa vám ráno do práce vstávalo jednoduchšie?

Aj vy ste unavení z neustáleho meškania do práce? Aj vy sa zobúdzate v posteli a myslíte si: „Prečo nemôžem ostať v posteli ešte 5 minút?“ A o nasledujúcich 5 min si myslíte to isté, a potom sa to opakuje dookola, až kým si neuvedomíte, že meškáte. Máte pocit, že vaše telo ráno nepočúva vaše rozkazy? Že vaša posteľ vás ťahá späť, zakaždým keď sa pokúšate vstať? A hlavne… máte tento pocit každé ráno?

Je na čase s tým skoncovať! Ponúkam vám niekoľko rád a tipov.

Vypnite svoju myseľ

Keď vstávate z postele, vaša myseľ je váš najhorší nepriateľ. Zablokujte si všetky myšlienky. Každá malinká myšlienka sprevádza zas ďalšiu a ďalšiu. Poviete si: „Musím vstať z postele, pretože musím ísť do práce.“ ale hneď za tým nasleduje „Ale som taká unavená… ešte 5 minút…“.

Ak vám toto robí problém, skúste si predstaviť prázdnotu. Ak zatvoríte oči a predstavujete si čiernotu, zmeňte to! Predstavujte si biele miesto. Alebo transparentné sklo pred sebou. Môže sa to zdať ťažké alebo dokonca hlúpe, ale funguje to. Vyskúšajte. Predstavujte si aj to, že ste nejakým spôsobom prerušili zdroj energie vašej mysle.

Praktizujte

Ľudská myseľ funguje tak, že akékoľvek učenie si vyžaduje prax a prax je založená na opakovaní danej činnosti znovu a znovu. T. z., čím častejšie sa donútite alebo naučíte vstávať z postele hneď, tým ľahšie to pôjde.

Postele

Postele – zdravý spánok= kvalitná postel – Drevona.sk

Príprava na spánok do postele

Jeden z dnešných najväčších problémov mnohých ľudí je, že spia v miestnosti, kde je TV, rádio, počítač, tablet, mobil… atď. Aj keď sa to nezdá, všetky tieto veci sú veľmi rušivé pre náš organizmus, preto si nevieme v noci poriadne oddýchnuť a ráno sa nám nechce vstávať. Preto príprava na zdravý spánok spočíva v tom (okrem základných dôležitostí ako sú kvalitné postele a matrace), že v miestnosti, kde spíte nebudete mať žiadnu elektroniku ani mobil. Platí to aj pre nočné svetlo. Všetko by malo byť vypnuté a čo najďalej od vás a vašej postele. V spálni by ste nemali mať ani hlasno tikajúce hodiny.

Ďalšia príprava do postele na spánok spočíva v tom, že ak už viete, že ste doma a von už nepôjdete, oblečte sa do pyžama, alebo teplákov, niečoho pohodlného, aj keď je len napr. 8 hodín večer. Keď ešte plánujete čítať alebo pozrieť správy v TV, stlmte svetlo. Nastavte si budík.

Keď už zaspíte v posteli a ráno počujete budík, skúste vstať na prvý krát. Určite to nebude jednoduché, no ak budete nacvičovať takto aj cez víkend (aspoň prvých pár týždňov), zrazu zistíte, že v týždni vstávanie z postele je omnoho jednoduchšie.

Ráno

Ráno, keď vstanete z postele, ponaťahujte sa. Skúste zopár základných cvikov vrátane ohýbania chrbtice. Pomôže to k tomu, aby ste sa nevrátili naspäť do postele.

Tipy na záver

  • Pred každým spaním si premyslite, na čo sa tešíte na nasledujúci deň. Ak sa vopred budete na niečo tešiť, ľahšie sa vám bude vstávať z postele.
  • Majte na pamäti, že 5 min navyše v posteli vám nedodá ten extra spánok alebo pohodlie, no 5 min navyše na ranné chystanie vám môže pomôcť k tomu, aby ste nemeškali.
  • Vyhnite sa myšlienkam typu: „Len 5 min navyše v posteli.“, „Poďme nohy, telo, hýbte sa!“, „Vonku je taká zima a v posteli je tak fajne teplučko.“… a podobne.
Ak chcete zlepšiť úroveň článku pridajte komentár. Ak bude komentár informačne prospešný bude pridaný do článku.
Tagged:

Leave a Reply